OSOBNÍ ROZVOJ
A TERAPIE
KOUČINK A TERAPIE S POUŽITÍM METOD PSYCH-K ® | EFT | KVANTOVÁNÍ | MINDFULNESS MEDITACE
V minulém hraní si hráči zkusili, jaké je to byt hrdinou, trpasličím vojákem, který ve své službě musí zachránit svět. Teď zkusíme přesný opak. Hráči si vyzkouší, jaké je to být součásti temného společenství a chtít svět ovládnout. Navíc za prokletou rasu Tieflingů.
Jste od narození členem temného kultu, který tajně uchovává vědění vašeho největšího hrdiny, vládce celého kontinentu a pána draka Pavitara, největšího tieflingského krále Zarxikase I.
Konkrétně jste malá skupinka, kterou kult využívá pro získávaní informací, předmětů, odklízení nepohodlných osob a jiné diskrétní práce. Jste jedni z nejschopnějších lupičů, vrahů, travičů, pašeráků na kontinentu a k tomu tyto své dovednosti jestě vylepšujete magií.
V tuto chvíli jste na vrcholu své pochybné kariéry. Představení klanu vás vyslali do trpasličího hlavního města Flitterwing Grover ukrást zkamenělé srdce draka, kterému dnes trpaslíci říkají Srdce hory. Pomocí něho vaši nekromanti oživí samotného velekrále Zarxikase a ten draka Pavitara, aby si mohli opět podmanit svět a tieflingové byli znovu vládnoucí rasou.
Tentokrát si vyzkoušíte hraní se spoustou plížení, špehování, hledání a překonávání pastí, zákeřných útoků ze zálohy a dalších skvělých dovedností zlodějů a vrahů. Do hraní přibude i více magie. Samotné postavy budou mít více kouzel a magických předmětů. Minule postavy bojovaly za čest a slávu trpasličí říše, tentokrát si budou chtít pěkně nahrabat a dosáhnout svého cíle za každou cenu.
K samotnému hraní bude vše na místě připraveno k zapůjčení, přípraveno bude i drobné občerstvení. Pravidla budou jednoduchá a vysvětlí se před a během hraní. Jediná příprava předem, která nám ušetří čas, je přečíst si krátký popis světa a úvodu do této situace. Spolu s tím i předpřipravené postavy a vybrat si předem, za koho by se vám líbilo hrát, doporučuji mít aspoň dva favority, abychom se před hraním nezdržovali hádkou. U postav bude předpřipravené jen vybavení a schopnost, zbytek jako jméno, povahu, pohlaví atd. si hráč vymyslí sám. Tyto podklady vám přijdou emailem po přihlášení a když si s čímkoli nebudete vědět rady, je možná konzultace předem přes email Market.Humlova@seznam.cz nebo IG @dwarf_lady_gal.
Co budete potřebovat?
Na samotné hraní budete potřebovat jen papír, tužku, gumu, šestistěnnou kostku - vše dodáme, můžete si však vzít svoji šťastnou kostku, pokud máte.
Kdy a kde se to koná?
V neděli 30. června od 9:00 na pobočce Vitadux Liberec na adrese Tovaryšský vrch 1358, Liberec 1 (vedle liberecké ZUŠ). Hra budete pravděpodobně trvat 3+ hodiny.
Kdo vás provede?
Dobrodružstvím provede celoživotní nerd, zkušená hráčka (přes 10 let praxe v různých herních systémech a partách) a začínající cosplayerka Markéta Gal Humlová. Je možné předem napsat na IG: @dwarf_lady_gal nebo na email Market.Humlova@seznam.cz kvůli radě ohledně postavy. A pokud vás hraní zajímá více, doporučuje odkaz http://www.d20.cz/. Zde najdete vše o hraní všeho druhu, pravidlech, systémech atd.
Jak se přihlásit?
Hra je otevřena pro omezený počet hráčů. Své místo si můžete zajistit přes formulář níže a uhrazení poplatku 200,-. V ceně je zahrnuto drobné občerstvení.
proběhlá akce
DRAČÍ DOUPĚ 1
Krátké dobrodružství, ve kterém si na pár hodin zkusíte, jak těžký je život malého goblina, který se snaží získat si své jméno v divoké gobliní společnosti. Jste goblini z kmene Slaných Žab. Nebo alespoň jednou budete. Prozatím jste však štěňata – hladové, amorální, nevrlé gobliní děti, které se naučily přestat jíst kameny teprve před několika měsíci. A s každým dalším dnem se vaše porodní klec zdá menší a menší. Vnější svět stále více láká vaší gobliní zvědavost (a chuť k jídlu), ale nenávistné mříže klece vás drží na uzdě.
postavy pro inspiraci
RETA VELKÝ-ŠPATNÝ Reta ráda trápí malá neškodná zvířátka a obvykle má plnou kapsu hmyzu, kdyby se nudila. Slyšela zvěsti o strašlivých bestiích, jako jsou „psi“ a „koně“, od starších goblinů, ale nic tak hrozného by doopravdy nemohlo existovat, že? Pokud ano, Reta to chce vidět z první ruky a zmlátit to, aby dokázala, že je ona ta nejděsivější věc! Aby porazila tak velké a prohnané nepřátele, Reta má zvláštní touhu hledat stále nové ostré a špičaté předměty. Díky své podivně kulaté hlavě (vlastnost, která je pro gobliny poměrně zvláštní), je pro Retu těžké nekřičet, když mluví; její názor je koneckonců ten nejlepší a hlasitější znamená správnější. Má také bystré oči, aby mohla lépe sledovat ostatní gobliny a zajistit, aby jí nikdo neukradl její úžasný kyj nebo gigantického brouka, kterého porazila v bitvě. Ráda riskuje v boji, aby vyděsila své nepřátele, a začíná si uvědomovat, že má ráda vyvolávání strachu ještě víc než páchání násilí. Její oblíbená barva je červená.
ČAFEC OLIZ Příšerný malý Čafec měl v porodní kleci málo přátel, hlavně kvůli jeho zvyku bodat jiná mláďata, dost hloupá, že se k němu otočila zády. Jak ale rostl a byl moudřejší, Čafec si začal uvědomovat, že nemůže přežít úplně sám, a od té doby si začal sestavovat velmi exkluzivní seznam těch, které by neměl bodat, dokud to opravdu, ale opravdu nebude nutné. Aby ukojil touhu po bodání, bodá do bláta, klacků, brouků nebo čehokoli jiného, co se toulá kolem. Navzdory tomu, že jde o goblina, je Čafec silně alergický na skřetí psy podobné krysám, které Slané Žáby pravidelně chovají jako domácí mazlíčky, takže je pokrytý svědivými, ošklivými mokvajícími vředy. Zatímco většina lidí (a možná i goblinů) by byla z takové skutečnosti zděšena, Čafec považuje své vředy za věrné společníky a vhodné začátky konverzace. Čafec miluje překvapení a raději se ke svým nepřátelům připlíží, aby si překvapení užili společně. Pokud dostane příležitost, také rád zapaluje ohně – zapalování ohňů je Čafecova představa skvělé zábavy, téměř stejně příjemné jako způsobování velkých výbuchů.
POG Pog se hodně chlubí tím, že neslouží nikomu a ničemu, obvykle zatímco na jeho hlavě sedí větší goblin, ale v hloubi duše zbožňuje gobliního hrdinu, poloboha Zarongela. Dokonce se naučil pár triků a modliteb tím, že napodoboval nejnovějšího duchovního kmene Hnusnýho Grimla. Pog cítí božskou výzvu v zabíjení psů, ohni a jízdy na zvířeti. Svoji víru ale zlehčuje a neochvějně trvá na tom, že on a polobůh jsou „jen přátelé“ a „na závazky nejsem ještě připravený…“ Pog zkoušel jezdit na menších mláďatech, aby se více podobal svému božskému hrdinovi, ale technika mu zatím uniká. Doufá, že s jinými tvory to bude snažší. Aby vykompenzoval své naprosté selhání v boji, boje obkročmo na nějaké nestvůře, vkládá Pog většinu své energie do pokusů překonat další posvátné učení svého boha: zabíjení psů. (Ačkoli ještě žádného nezabil, doufá, že to jednoho dne udělá.) A zapalování ohňů (něco, v čem je Pog už docela dobrý).